AUTOBUSÁRI - usmernenie k vyúčtovaniu poskytnutej dotácie
V zmysle čl. IV, ods. 2 Zmluvy o poskytnutí dotácie v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie dotácie na kompenzáciu tržieb pre segment osobitnej pravidelnej dopravy a príležitostnej dopravy, je príjemca povinný predložiť doklady preukazujúce pokles tržieb v sťaženom období, resp. doklady z ktorých vychádzal pri výpočte poklesu tržieb, a to napr.:
- výstup z účtovníctva – hlavnú knihu s vyznačením tržieb z osobitnej pravidelnej dopravy a príležitostnej dopravy za obdobie 12.3. – 31.7. 2019 a 12.3. – 31.7.2020,
- účtovný denník s vyznačením tržieb z osobitnej pravidelnej dopravy a príležitostnej dopravy za obdobie 12.3. – 31.7. 2019 a 12.3. – 31.7.2020,
- knihu vyšlých faktúr s vyznačením faktúr/tržieb z osobitnej pravidelnej dopravy a príležitostnej dopravy za obdobie 12.3. – 31.7. 2019 a 12.3. – 31.7.2020,
- účtovné závierky za obdobie 12.3. – 31.7. 2019 a 12.3. – 31.7.2020 s vyznačením tržieb z osobitnej pravidelnej dopravy a príležitostnej dopravy,
- prehľad všetkých faktúr za poskytnuté služby osobitnej pravidelnej dopravy a príležitostnej dopravy po mesiacoch za obdobie 12.3. – 31.7.2019 a 12.3. – 31.7.2020,
- (ak disponujete) údaje za tržby z pokladní v autobusoch za obdobie 12.3. – 31.7.2019 a 12.3. – 31.7.2020, ak boli použité pre výpočet.
Doklady, ich scany, je možné predložiť buď elektronicky zaslaním na e-mail
-
kontaktnej osoby: Martin Svoboda svoboda@mhsr.sk a
-
Vám prideleného administrátora: Anna Čaplovičová (caplovicova@mhsr.sk), Michaela Ďurdíková (durdikova@mhsr.sk), Lenka Melicherčíková (melichercikova@mhsr.sk), Vladimír Tanistrák (tanistrak@mhsr.sk), Dana Záleská (zaleska@mhsr.sk).
alebo poštou na adresu Ministerstvo hospodárstva SR, Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava 212.