Amazon prijme nových zamestnancov do virtuálneho kontaktného centra
Kvalifikovanú prácu v medzinárodnej firme tak budú môcť získať aj ľudia žijúci v odľahlých oblastiach Slovenska. „Táto forma zamestnania umožňuje našim kolegom, aby si užívali väčšiu flexibilitu pri ich osobnom živote, pretože nie je potrebné dochádzať do práce,“ zdôraznila manažérka ľudských zdrojov v Amazon Slovensko Petra Fürbecková.
„Oceňujeme a vítame, že aj vďaka inováciám môže (Amazon) ponúknuť pracovné príležitosti v regiónoch bez toho, aby sa zamestnanci museli sťahovať do Bratislavy. Toto rozhodnutie posilňuje postavenie Amazonu ako globálneho hráča a dokazuje, že Slovensko je veľmi dobrým a stabilným partnerom pre investorov,“ uviedol minister hospodárstva Peter Žiga (Smer-SD).
Úspešní kandidáti musia plynule hovoriť po nemecky a anglicky a tieto pozície sú vhodné aj pre absolventov bez predchádzajúcich pracovných skúseností. Budú odpovedať na otázky od jednotlivcov aj firiem, ktoré predávajú výrobky na Amazone, a to po telefóne, e-mailom a prostredníctvom live chatu. Firma minulý rok v rámci pilotného projektu prijala 30 nemecky hovoriacich pracovníkov tímu podpory predaja, ktorí pracujú z Michaloviec, Žiliny, Komárna či Košíc.
Amazon má ambíciu v najbližších mesiacoch obsadiť viac pozícií vo svojej bratislavskej pobočke. Tá bola otvorená ako prvá kancelária spoločnosti na Slovensku v roku 2011 a momentálne zamestnáva viac ako 650 ľudí. Zamestnanci podporujú európske tímy Amazonu a obchodných partnerov v regióne Európy, Stredného východu a Afriky, predovšetkým v Nemecku, Veľkej Británii, Francúzsku, Taliansku a Španielsku.